Tonę w papierach, które usiłuję rozkminić, nie idzie mi najlepiej. A wszystko przez to, że komuś z PUPu przyszło do głowy wysłać do nas kursanta. Zapiszcie proszę bardzo, ale czemu w związku z tym muszę się zastanawiać, co mam wpisać w tych wszystkich załącznikach, sztuk 8?
Załączniki na dodatek są zupełnie nieprzystosowane do realiów szkoły językowej. Bo jak np mam odpowiedzieć na takie pytania, jak:
- do jakiego zawodu prowadzi kształcenie?
- w jaki sposób instytucja stara się pomóc w znalezieniu pracy przez osoby kończące kurs?
Dalej znalazłam rubrykę na jakieś 3cm, w której należy wpisać tematy poszczególnych zajęć i ich wymiar... Wszystkich zajęć w kursie jeśli macie wątpliwości.
I jeszcze czy uczestnicy kursu mogą wykorzystywać maszynę do pisania. Oczywiście, liczydła również.
Więc rzeźbię.- do jakiego zawodu prowadzi kształcenie?
- w jaki sposób instytucja stara się pomóc w znalezieniu pracy przez osoby kończące kurs?
Dalej znalazłam rubrykę na jakieś 3cm, w której należy wpisać tematy poszczególnych zajęć i ich wymiar... Wszystkich zajęć w kursie jeśli macie wątpliwości.
I jeszcze czy uczestnicy kursu mogą wykorzystywać maszynę do pisania. Oczywiście, liczydła również.
1 komentarz:
Oprócz liczydeł jeszcze dajemy gęsie pióra, zapomniałaś :P
Prześlij komentarz