wtorek, 7 września 2010

Kogoś pogrzało:/

Wychodząc z klatki zobaczyłam na drzwiach ogłoszenie. "Uprasza się o odkręcenie kaloryferów na 5 w celu uniknięcia zapowietrzenia w związku z napełnianiem systemu w dniu 09.09.2010"
Taaaaa....
Do ciężkiej cholery teraz??? Popatrzcie sobie matoły na prognozę, zaraz będzie ciepło, za to przez ostatni tydzień temperatura w mojej sypialni była taka, że śpiąc pod 2 kocami i w dresie nie mogłam się zagrzać:/
W tej chwili boli mnie gardło i czuję się jakby mnie kto kopnął, bo matoły od grzania nie widzą, że np wczoraj o 7:30am było 4, słownie kurna cztery, stopnie:/!!!

1 komentarz:

Brittabella pisze...

U mnie napisali, że dziś (8.09) będą robić próby grzewcze. Kazali odkręcić kaloryfery na maksa. I co? I Gucio, zaniechali próby. Nikomu już nie można wierzyć!